Wednesday, February 22, 2017

نامه شيما بابايي فعال مدني و دانشجوي مهندسي عمران به خامنه اي

شیما بابایی فعال مدنی ۲۲ ساله و دانشجوی مهندسی عمران که ۵ خرداد ۹۵ توسط ماموران اطلاعاتی دستگیر و ۱۱خرداد همان ماه با قرار وثیقه ۱۰۰ میلیون تومانی آزاد شد، در نامه ای به علی خامنه ای مینویسد: « قول میدهیم دادگاه های عادلانه و علنی برای تمامی آنهایی که در این چند دهه بر ایران و ایرانی تاختند برگزار کنیم »
متن نامه در زیر از نظرتان می گذرد:
من شیما بابایی فرزند ابراهیم یکی از مردم ایران هستم ،سخنان شما را که شنیدم احساس کردم هیچ گاه در جامعه یی که ادعای رهبری آن را دارید زندگی نکرده و درک درستی از شرایط زندگی در آن را ندارید.
در جامعه ام همیشه برخورد ناشایست و تبعیض آمیزی با جنس خود دیدم ! از حق پوشش که ابتدایی ترین حقوق انسانی است تا شخصی ترین احقاق انسانی ام ! ظلم هایی که یا به وسیله ماموران شما یا با پیاده سازی فرهنگی که شما به مردم تحمیل کردید صورت گرفت .
راستی شما چیزی از فقر میدانید؟آیا تابحال فشارهای تحریم را احساس کرده اید؟آیا میدانید شما و دوستانتان در این ٣٨ سال چه بر سر ایران و ایرانی آورده اید؟
مردم آگاهند و توصیه ای برایتان دارم: تا ایران دچار هرج و مرج و جنگ های داخلی نشده با همین کارنامه ٣٨ ساله پر از افتخارتان از قدرت کناره گیری کنید و بستر را برای یک انتخابات آزاد مردمی فراهم کنید تا مردم خودشان سرنوشتشان را رقم بزنند.
ما هم قول میدهیم دادگاه های عادلانه و علنی برای تمامی آنهایی که در این چند دهه بر ایران و ایرانی تاختند برگزار کنیم، این تضمین را به شما میدهیم که در هیچ کجای ایران چوبه ی داری برپا نکنیم و تاریخ ننگین شما را تکرار نکنیم .
پاینده ایران، شیما بابایی فرزند ایران
دوم اسفند ١٣٩۵ -تهران

No comments:

Post a Comment